FAZEL UNITY Blog

Create Everything

FAZEL UNITY Blog

Create Everything

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نرم افزار +Notepad ساخته شده توسط مدیر وبلاگ

نرم افزار  +Notepad ساخته شده توسط نرم افزار Visual Basic زبان برنامه نویسی VB

 

ساخته شده توسط مدیر وبلاگ

 

مخصوص برنامه نویسی (Batch , VBS , ...)

 

دانلود بصورت رایگان

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت ذخیره متن هنگام خروج

حذف اطلاعات ذخیره شده

تنظیمات مربوط به فونت و رنگ متن و پس زمینه

اجرای انی فایل

 

جعبه دانلود
دانلود با حجم 1.1 مگابایت
فرمت .exe فایل اجرایی

نظرات  (۷)

برنامه ی خیلی جالبی بود
منم یکی مثلش توی وبلاگ خودم ساختم
لطفا دیدن کنید
  • اشکان ارشادی
  • سلام
    بعد از اینکه برنامه رو نوشتی ، با چی اجراش میکنی؟ تحت چه چیزی ازش نرم‌افزار درست میکنی؟
    مثلا : فایلهای اچ تی ام ال نوشته میشه داخل نت پد ، بعد ذخیره میشه و سپس با مرورگر.
    حالا اینرو با چی مثل نرم‌افزار درمیاری ؟
    ممنون میشم جواب بدی.
    پاسخ:
    سلام
    برنامه رو با این نرم افزار مینویسم -> Visual studio c# 2015
    با همین هم اجرا میشه
    سلام . . . با جاوا نوشتیش؟
    پاسخ:
    سلام 
    نه با C نوشتم
    داداش اگر منظورت Note pace ++ ساخته مدیر نیست بیشتر برنامه نویس ها ی تحت وب از notepad++ استفاده میکنن لطفا داداش اسم خودت رو روی برنامه نذار
    پاسخ:
    داداش منظورم Note Pad Plus Plus نیست اگه دقت کنی یدونه plus گذاشتم تا با این برنامه ای که میگی یکی نباشن ببینم اصلا برنامه رو اجرا کردی frown
    زود قضاوت میکنی no
    حالا چرا ترسیدی خودتو مخفی میکنیsurprise
  • محمدصالح کامیاب
  • من بیت دفندر دارم (bitdefender).
    پاسخ:
    من ESET قویترین
  • محمدصالح کامیاب
  • ویروس کشم نمیذاره دانلود کنم درجا دانلود رو قطع می کنه!!!

    تو ویروس توتال اسکنش کن و آدرس صفحه اسکن رو برام بفرست.
    پاسخ:
    اسکن کردم
    عکس 1
    http://bayanbox.ir/view/7859503275047457848/Capture.png
    عکس 2
    http://bayanbox.ir/view/2609516372025899257/Capture1.png
    فقط عکس 1 خطا داره بقیش درسته
    درضمن من اینو با انتی ویروس ESET اسکن کردم چیزی نگفت
    مطالب خیلی جالبی دارین
    به وبلاگ ما هم سر بزنید لطفا
    پاسخ:
    چشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی