FAZEL UNITY Blog

Create Everything

FAZEL UNITY Blog

Create Everything

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آیا میدانستید های وبلاگ من !😈

نکته ها :

.آیا میدانستید که بخش تغییرات وبلاگ با کد PHP کار میکنه !؟

 

.آیا میدانستید که قالب وبلاگ همون قالب صداقته و فقط ویرایش شده !؟

 

.آیا میدانستید که بخش لودینگ وبلاگ از سایت codepen.io برداشته شده !؟

 

.آیا میدانستید که رنگ بندی پست های وبلاگ با javascript انجام میشه !؟

 

.آیا میدانستید که هاست پشتیبان وبلاگ رایگان ساخته شده . و شما هم میتونید 

یکی مثل اون بسازید !؟

 

-> Top10Farsi (به این سبک بخون)

نظرات  (۱۵)

  • حمید حوائجی
  • سلام!
    شما جزو دنبال کننده های من بودین.
    وبلاگمو چند روزی حذف کردم اما الان دوباره برگشتم.
    میشه یه زحمتی بکشین دوباره فالوم کنین؟
    خیلی ازتون ممنونم.
    پاسخ:
    سلام
    دنبال شدید !
    سلاام
    آیا میدونستین قالب وبلاگتون خیلی خفنه :)))
    عاشقشم
    مبارک باشه :)
    پاسخ:
    سلااااام
    آیا میدونستی تو اولین کسی که در مورد قالب داره نظر مثبت میده!؟
    منم دوسش دارم
    ممنون
    قشنگ شده
    من که دوسش میدارم

    + به دلیل تکراری شدن من با آیا میدانستید شروع نمیکنم
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون

  • نگاه کوهستان
  • آیا میدانستید عنوانتون عالی و جذاب بود؟؟؟؟
    اگه دقتم نکنید متوجه میشید همه خوششون اومده که هی نظرشونو اینطوری شروع کردن:)
    پاسخ:
    آره راست میگی همه با آیا میدانستید شروع کردن
    آیا میدانستید رنگ قرمز چشم را اذیت میکند؟
    پاسخ:
    عوض شد !
  • معلمی از جنس اینده
  • سلام ایا می دانستید مورد 2 رو می دونستم چون به یک از کاربرهایت گفته بودی...
    پاسخ:
    سلام
    آره راست میگی ها
    بخر یا پاک کن کپی رایت حق الناس محسوب میشه اینو یادت باشه
    موفق باشی
    پاسخ:
    خیلی ممنون بابت اطلاع رسانی
    حالا من ایمیل بهشون زدم اگه اجازه دادن دوباره استفادش میکنم
    خب منظورم کدش بود :\
    پاسخ:
    کدش سادس ولی تو اصلا این بخش نداری که بخوای استفاده کنی
    اینو یادم رفت ایا فونت ایران یکان رو خریدی و لایسنس گرفتی برا وبت :)
    پاسخ:
    نه :| توی هاستم پیش فرض بود منم اپلود کردم توی بیان :)
    همشو میدونستما البته تغییرات وبلاگ ای فریم گذاشتیا :)
    کد php توی بلاگ بیان کار نمیکنه :دی

    آیا می دانستی اگه از قالب بنفش استفاده کنی کاربرات بیشتر جذب میشن :)
    پاسخ:
    میدونم php توی قالب بیان کار نمیکنه 
    کد php توی iframe
    بخش اخرین نظرات رو چجوری متحرک کردی؟
    پاسخ:
    با یه تکه کد .
    ایا میدانستید میتونی بخش موضوعات رو طرحش عوض کنی؟! ادم یاد control panel کامپیوتر میفته
    پاسخ:
    اونم بزودی عوض میشه
  • محمدصالح کامیاب
  • آیا میدانستید اگر هرکی که وبلاگت رو دنبال می کنه دنبال کنی بدبخت میشی؟
    (بعد باید هر دفعه دو سه صفحه تو وبلاگایی که دنبال می کنی دور بزنی تا وبلاگایی که مطالبشون رو می خونی پیدا کنی!!!)
    پاسخ:
    نمیدونستم !!!!!
  • محمدصالح کامیاب
  • آیا میدانستید بخش تغییرات وبلاگ برای بعضی ها درست نمایش داده نمی شود؟
    (البته من با لپ تاپ می بینمش)
    پاسخ:
    اره برای مرورگر internet explorer نمایش داده نمیشه
    مربوط به کوکی هم میشه
  • ✌בراڪُــۏلایِ ᓄمـ َـریض ....
  • ایا میدانستید قالبت خیلی بهم ریخته است؟
    (قضیه ی شتربا بارش گم میشه)
    پاسخ:
    اره راست میگی برای مرورگر کروم خوبه ولی برای بقیه نه 
    به زودی درست میشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی