FAZEL UNITY Blog

Create Everything

FAZEL UNITY Blog

Create Everything

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

خوبه یا نه .....!!؟؟؟ 💡

برای نمایش کامل عکس روی آن کلیک کنید .

 

بنظرتون این لوگو خوبه یا نه !!!!!؟ چون قرار لوگو وبلاگ عوض شه !

 

لوگوی قبلی وبلاگ همون لوگوی موتور بازی سازی Unity بود 😐

 

برای همین گفتم یدونه بسازم .

 

اگه خوبه نظرتون رو بگید . 🔴 (نظر دهی بدون تائید)

اگه هم خوب نیست ، بگید چجوری ویرایشش کنم بهتر بشه ؟؟ 💗

 

لوگو ساخته شده با نرم افزار Illustrator

  • FAZEL UNITY

نظرات  (۱۲)

عالیه
خوبه...
اما ای کاش یه چند تا کارکتر دیگه هم پیشش بود
که یه کوچولو معرفیت کنه و دیگه کسی نتونه به اسم خودش برداره
مثلا لوگوی پایین رو ببین که برای اسم ViRus32 هستش...

http://bayanbox.ir/view/4319543219441436502/030-V32.jpg
پاسخ:
😍😍
آره کاراکتراش خیلی کمه .
تو آپدیت بعدی وبلاگ درستش میکنم 💜👍
  • پرینازم ...
  • قشنگ وخاص ومتفاوته
    مثل اسمون شب میمونه
    پاسخ:
    ممنون که نظر دادی 💜💜
    Noiiice(همون nice به روش cyber32)🤘🤘😀😁
    پاسخ:
    Awli
  • عبداله رضوی
  • خوبه
    پاسخ:
    ممنون
  • محمدصالح کامیاب
  • قشنگه ولی رو جزئیات بیشتر دقت کن.
    اگه روی عکس زوم کنی می بینی که f و u روی هم نیستن، سایز خط دورشون یکسان نیست و ...
    اگه اینارو درست کنی عالی میشه
    :)
    پاسخ:
    باشه
    اندازه دورشون رو از قصد متفاوت گذشتم چون اونجوری u زشت میشد

    => ممنون که نظر میدی
  • خانوم میم
  • سلام عالیه
    کلا تم وبلاگ و همه چیزش جذابه
    وبلاگت خیلی خاصه باریکلا :)))
    پاسخ:
    سلام
    خیلی خیلی خیلی ........ ممنون
    به نظرم معرکه شده
    پاسخ:
    ممنون که نظر میدی
    عالی
    پاسخ:
    ممنون
    خوشمان امد😊
    کلا با محیط وب تم حال میکنم:)
    پاسخ:
    مرسی از اینکه نظر دادی
    عالیه. . . ولی اگر با کیفیت کمی پایین تر بیاری بهتره ، چون کپی برداری میکنن
    پاسخ:
    ممنون 
    من عاشق اون کسیم که این عکسو کپی کنه
  • abdolnabi solimani
  • سلام از نظر من بسیار عالی است موفق باشید.
    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی