FAZEL UNITY Blog

Create Everything

FAZEL UNITY Blog

Create Everything

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شاید شما با کندی سیستم خود مواجه هستید و برای بر طرف کردن ان چاره ای جز عوض کردن قطعات

ندارید


خب شما میتونید با این نرم افزار سرعت برخی از قطعات کامپیوترتونو افزایش دهید


آموزش 

ابتدا نرم افزار را نصب کنید نصبش سادس

بعد نرم افزار رو باز کنین 

با چند درجه یا سیک مواجه میشید

شاید برای شما برخی از انها قابل تغییر نباشند

ولی دوتای اخر قابل دسترسی هستند 

اخری رو به اخر برسونید (RAM)

یکی مونده به اخری رو هیچ وقت تا اخر نبرید کامپیوتر خاموش میشه

اونو تا یه حدی جلو ببرید حدشم بستگی به قدرت سی پی یو شما داره


تمام


جعبه دانلود
دانلود با حجم 37 مگابایت
فرمت .zip فشرده Winrar and Explorer
لینک کمکی

نظرات  (۷)

سلام دوستان من کامیپوتر یکم ضعیف بود یورو تراک نصب کردم خیلی هنگ میکرد رفتم کامپیوتر مو ارتقا دادم رمش 1 بود ارتقاش دادم به 4 و گرافیکش 512 بود ارتقاش دادم به 2 ولی الان او یورو تراک هم که قبلا نصب کردم بالا نمیاد نشون چند نفر دادم گفتن مشکل سی پیوته من نمیدونم مشکلش چیه هیچ بازی روش نصب نمیشه اگه کسی میدونه بگه خیلی ممنون
سلام.من نرم افزار رو نصب کردم اما هیچ کدومش کار نمیکنه

خوب نصب نشده یا مورد دیگه ای هست؟


و البته موقع اکسترک از من پسورد خواست که من هرچی گشتم پیدا نکردم و کنسل کردم و بعد پیغام داد که اکسترک شده و اماده نصبه!!!!!!
پاسخ:
مشکل از سیستمته ...
برای بعضیا آپشناش کار نمیکنه

باشه حتما ممنون تا حالا فکر نمیکردم برا این کار نکرده باشه
پاسخ:
خواهش
  • abdolnabi solimani
  • سلام خیلی عالی بود ممنونم دستتون درد نکنه از راهنماییتون موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام
    خواهش
    سلام ممنون از راهنمایی تون ولی همانطور که گفتم همه چیزش کار میکنه جز دکمه ی play game یا همون تست بازی
    پاسخ:
    سلام
    نرم افزار رو نصب کن دوباره امتحان کن 
    یه بازی خیلی سبک رو تست کن
    شاید هم دلیل کار نکردن دکمه مربوط به ادرس پروژه باشه
    توجه کن اول پروژه رو ذخیره کن save بعد امتحان کن
    سلام نمیدونم رم کامپیوترم چنده
    ولی یبار یونیتی نصب کردن ولی اجرای بازی رو که زدم بازی اجرا نشد برا همین حذفش کردم
    بنظرت اجرا نشدن بازی در موتور یونیتی مشکلاتی به بهر نمیاره که؟
    پاسخ:
    سلام
    یونیتی روی کامپیوترت اومد کند نبود ؟
    اگه نبود هیچ مشکلی نداره
    درضمن رم سیستم هم میتونی بازدن کلیک راست روی my computer و proaperties میتونی نگاه کنی
    تو بخش پشتیبانی هم نظر بده لطفا
  • نویسنده آشنا
  • سلام، روش جالبیه:) روی گوشی های اندروید هم میشه ولی متاسفانه باعث خراب شدن باتری میشه:)
    پاسخ:
    سلام
    اره 
    ممنون که سر زدی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی