FAZEL UNITY Blog

Create Everything

FAZEL UNITY Blog

Create Everything

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سورس ماشین حساب پیشرفته در پایتون

سلام !


سورس ساخت ماشین حساب پیشرفته گرافیکی در پایتون 


پیشنیاز ها :

نصب برنامه پایتون لینک دانلود


قابلیت ها :

امکان نوشتن اعداد بیش از حد (تا &رقم)

امکان ویرایش ساختار ماشین حساب


Visit : saibot.blog.ir




جعبه دانلود

نظرات  (۸)

سلام کار زیاد خوبی نبود . من از این بهتر رو درست کردم ( شبیه ماشین حسابای ایفون و اندروید ) زیاد خوب نبود . ولی بر تازه کار ها خوبه . امیدوارم پیامم رو نشون بدی
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام
    این هم ماشین حساب من: https://xip.li/1hrj8E
    پیش نیاز ها: پایتون و PyQt5

    تو ارتش تاریکی آموزش نصب PyQt5 رو گذاشتم
    پاسخ:
    سلام

    خیلی خفن مخصوصا طراحیش عالی بود

    موفق باشی :)

    الحق که هردومون کامپیوتر های آشغالی داریم
    آمریکایی ها وبلاگنویسی رو شغل میدونن اونوقت ما برنامه نویسی بلدیم ولی به دلیل کمبود امکانات کاری از دستمون برنمیاد😢😢😢😢
    پاسخ:
    حرفتو باید روی طلا نوشت
    کامپیوترم 9 سالشه😑😑😑😑
    پاسخ:
    کامپیوتر من از سال 2008 داره کار میکنه
    با رم 3
    سلان رم هم 2 هستش
    پاسخ:
    سلام 
    خیلی کمه
    سلام 500gig کل کامپیوتر .........درایو c=30گیگ
    کارت گرافیک=2
    سی پی یو= core i 2
    پاسخ:
    سلام
    درایوت یه کم کم حجمه اونم که باید خالی کنی
    کارت گرافیکت کافیه (اگه منظورت 2 گیگ هست)
    سی پی یو یه کم ضعیفه ولی مشکلی تو کار ایجاد نمیکنه
    +مهم رم سیستمته اونو نگفتی
    سلام فاضل جان واقعا قالب وبلاگت فوقالعاده من عاشق نرم افزار یونیتی هستم ولی کامپیوترم ضعیفه نمیتومم نصب کنم😧😧😧😧
    پاسخ:
    سلام 
    مشخصات کامپیوتر لطفا

  • abdolnabi solimani
  • سلام بسیار تشکر از راهنماییتون دستتون درد نکنه موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام 
    خواهش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی