FAZEL UNITY Blog

Create Everything

FAZEL UNITY Blog

Create Everything

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

After 3 years

Anybody here?

  • FAZEL UNITY

نظرات  (۴)

  • مهربان بانو
  • سلام
    من مهربان بانو هستم از سایت خانواده برتر که شما منو فالو کردین قبلا.
    من خیلی وقته نزدیک دو ساله نمی تونم از وبلاگم استفاده کنم پسوردمو یادم رفته بعد یه ایمیلی وارد کردم می گه باید ایمیل رو تایید کنید
    نمی دونم چه جوری

    شما بلدی؟
    بعد از دو سال هنوز هم هستن کسایی که به وبلاگم سر می زنن دوست دارم دوباره وبلاگم برگرده بتونم استفاده کنم
    چاکرم
    مرسی میگذره... شما چه خبر؟
    پاسخ:
    خبر سلامتی
    هنوز زنده ایم
    چطوری داش؟ D:
    پاسخ:
      به، نوکرم سلطان 
    چخبرا
    هییییی سلاااام
    پاسخ:
    yoooo 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی